Contributie 2024

Het lidmaatschap is inclusief 1 zwembadtraining reddingsoefeningen

Contributie lid € 132,00 per jaar.
Contributie jeugdlid tot 18 jaar € 66,00 per jaar.
Contributie gezinslid € 115,50 per jaar.

Nieuwe leden die zich aanmelden na 1 juli, betalen voor het lopende jaar een half verenigingsjaar contributie.
Nieuwe leden die zich aanmelden na 1 oktober betalen voor het lopende jaar drie maanden contributie.

Bootstalling

voor leden

Stalling kajak in de loods € 66,00 per jaar en maximaal 1 kajak per lid.
Stalling Canadese kano in de loods € 99,00 per jaar en maximaal 1 Canadese kano per lid.
Facturatie ligplaatsen per kalenderjaar, geen restitutie.

Sleutelborg

voor leden

Borg Futennestsleutel € 10,00 eenmalig, volledige restitutie bij retourneren sleutel.
Borg Containersleutel € 20,00 alleen op verzoek, eenmalig, volledige restitutie bij retourneren sleutel.

Huur Clubkajak

voor leden

Seizoenhuur clubkajak eerste jaar € 66,00.
Seizoenhuur clubkajak tweede jaar € 99,00.
Seizoenhuur clubkajak derde jaar € 132,00.

Losse verhuur

voor leden en hun introducees

Huur kajak € 5,00 per dagdeel.
Alleen voor leden en hun introducees, onder begeleiding van Futen-lid, eerste twee keer gratis en daarna naar verbruik.

Opstapcursus

ook voor niet-leden

€ 50 voor 5 lessen, inclusief gebruik van clubkajak, peddel, spatzeil en zwemvest. Meer informatie: Opstartcursus
Als je na de opstapcursus lid wordt van de vereniging krijg je dit bedrag in mindering gebracht op de contributie.

Donateurs

€ 15 per jaar