redactie
De vereniging bracht zelf haar eigen tijdschrift uit genaamd: het Futengepiep. Het tijdschrift verscheen 4 maal per jaar en wordt door eigen leden gevuld met teksten van gebeurtenissen en tochten die gevaren worden. Het bestuur vermeldt hier zaken in die leden aangaan.

Per 2017 is besloten die tijdschift digitaal uit te brengen waardoor een modernere invulling gegeven kan worden aan het "Futengepiep", zoals kleurrijke foto's en eventueel korte filmpjes. Ook komen onze sponsors hier beter in naar voren. Nog altijd komt het Futengepiep 4 maal per jaar uit.

Naast het bovengenoemde tijdschrift ontvangen de leden het tijdschrift van de Toeristische Kano Bond Nederland. Dit blad, genaamd Kanotities, komt 6 maal per jaar uit en omvat allerlei artikelen over de kanosport, nieuwe dingen en nieuwe- en gevaren tochten. Ook wat meer internationale tochten worden hierin beschreven.

Het tijdschrift biedt de mogelijkheid om mee te varen met tochten van andere verenigingen door heel Nederland.

Tevens wordt veel aandacht besteed aan veiligheid op het water en het varen op open zee.

Internet tijdschrift(en) waarop u zich kunt abonneren zijn:

Paddlenews uit Amerika.

Seakayakermagazine uit Amerika.

Oceanpaddler magazine uit Engeland.

Deutscher Kanu-Verband uit Duitsland.