weblinks

Deze site toont links naar andere kano organisaties, websites van leden en websites relaties.

Websites organisaties

• Toeristische Kano Bond Nederland    TKBN

• Watersportverbond     Watersportverbond

• Stichting Peddelpraat     PP

• Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij     KNRM

• Houtbouwers Gilde     HBG

• Site Rijkswaterstaat genaamd:     Varen doe je samen

• Zuster kanovereniging Geesthacht (D)     Geesthacht

• Kanoverenigingen in onze omgeving:
        Westerwolde   Westerwolde,     Appingedam   Blauwe reigers,     Groningen   GKV,     Stadskanaal   KVSO,     Veendam   WSV Langebosch,     Winsum   Winsum

Websites relaties

• Mara Min, een kranten artikel in de   HSkrant.nl. Zij is de dochter van Peter Min en in vroeger tijden zelf ook lid.

• De website van fotograaf  Egbert Jonkers is met deze link te zien. Hij is de zoon van ons kanolid Krista en Egbert was in vroeger tijden zelf ook lid.

• Fotograaf Erik-Jan Venhuizen      Erik-Jan Venhuizen       Een toevallige ontmoeting in de stad Groningen. Zijn foto's zijn te zien bij de tab Handel.

• Camping LaDure te Rottevalle vanwege de geboden in- en uitstap  faciliteit

• Hotel de Waalehof te Jipsinghuizen vanwege de geboden in- en uitstap  faciliteit

• Camping en Havenrecreatie te Dokkum vanwege de geboden in- en uitstap  faciliteit

• IJsseldelta Marina te Hattem vanwege de geboden in- en uitstap  faciliteit

Websites leden

• Ton Affourtit     houten zeekajak bouw   (type Guillemot 2x en Night Heron Hybrid)

• Rene van Dijk    Cavari Clinics   Kliniek gericht op het bevorderen van gezondheid. Zelfstandig behandelcentrum voor patiënten met combi klachten, lichamelijk en of psychisch

• Hans de Gier   Perceptual   Corebusiness is architectuur, productontwikkeling en projectmanagement.

• Chris Grevengoed en Hannie Zorgdrager     vakantie huis  in Zweden (te huur).

• Jos Halman   Glas-in-loodraam    Nieuw ontwerp - en restauratie van glas-in-loodramen, cursussen en graveren en etsen van glas.

• Krista en Bert Jonkers  brise Suave. Centrum voor Therapie en persoonlijke groei, Spirituele- en kunstzinnige vorming, Opleiding en supervisie. Volg hun: Blogspot.

• Jan Rustenburg    bloemen winkel.  Bloemist in het hartje van Hoogezand.

• Nicolette van der Smagt    Als De Zon.  Centrum voor menselijke bewustwording en spirituele groei.

• fam. Affourtit     kayak verhalen