Instroom nieuwe leden

Stroomschema nieuwe leden

Bijwonen van een Open clubavond   Je bent van harte welkom om kennis te maken met de kanosport en de vereniging. Als je klikt op deze link vind je informatie over de data en tijden van de Open clubavonden.
Wil je graag iemand spreken over een Open clubavond? Mail of bel de voorzitter van de kajakvereniging: voorzitter@kvdefuten.nl of
06 34955891.
Ben je een ervaren kanovaarder en wil je informatie over onze vereniging of overweeg je om je bij ons aan te sluiten? Mail of bel de voorzitter of mail: trainingen@kvdefuten.nl
Inschrijven voor de opstapcursus    Enthousiast geworden tijdens de Open clubavond? Dan kun je je inschrijven voor de opstapcursus. Het volgen van de opstapcursus is bij de Futen verplicht als je nog geen of nauwelijks kano ervaring hebt.
Inschrijven als lid van vereniging de FutenJe kunt lid worden van kanovereniging de Futen. Als lid ben je van harte welkom op de woensdagavonden gedurende het vaarseizoen en bij onze overige activiteiten.
Cursisten die de opstapcursus hebben gevolgd krijgen korting als zij zich inschrijven als lid van de vereniging. Het geld dat je hebt betaald voor de opstapcursus wordt in mindering gebracht op de kosten van het lidmaatschap.
Het inschrijfformulier vind je onder deze link.
Op de site van de Futen vind je informatie over de kosten voor het lidmaatschap. Na betaling ontvang je een bevestiging van je inschrijving.
Medische contra-indicatiesHeb jij een beperking en twijfel je of kano varen voor jou een geschikte sport is? Neem dan contact op met de trainingscoördinator. Mailadres: trainingen@kvdefuten.nl
De trainingscoördinator zal, samen met jou, onderzoeken of – en zo ja hoe – jij veilig kunt kano-varen.
Fuut A en Fuut B cursus Bij kanovereniging de Futen kun je je blijven ontwikkelen. Op deze pagina vind je informatie over cursussen die door geroutineerde Futen worden gegeven.
Natuurlijk kun je ook officiële kano opleidingen volgen, bijvoorbeeld bij het Watersportverbond.
ZwembadtrainingVeiligheid is bij de Futen een belangrijk uitgangspunt. Jaarlijks bieden we daarom een zwembadtraining  aan. Je kunt tijdens de zwembadtraining je redding vaardigheden trainen.
Naast de zwembadtraining bieden we regelmatig mogelijkheden aan om reddingen in open water te oefenen.